معمعه

مرحبا بك عزيزي الزائر.بسرعه أدخل وسجل فى منتدى معمعه ومعمع معانا
تسجيلك يهمنا
إداره المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

معمعه

مرحبا بك عزيزي الزائر.بسرعه أدخل وسجل فى منتدى معمعه ومعمع معانا
تسجيلك يهمنا
إداره المنتدى

معمعه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
معمعه

ملتقى الاحباب

دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة

» أقدم لكم اليوم شوية نكت يارب تعجبكم واتحداك لو مضحكتش!!
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 5:03 pm من طرف قاهرة الاحزان

» عروسه لقطه ياشباب
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالسبت فبراير 27, 2010 4:55 pm من طرف قاهرة الاحزان

» اسلام نصرانى موضوع مهم للغايه
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالسبت فبراير 20, 2010 10:21 pm من طرف قاهرة الاحزان

» ادخل ومعمع قصدى ادخل وشوف شي تقشعر منه الابدان تعالوا شوفوه بسرعه
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 10:16 pm من طرف قاهرة الاحزان

» الاعجاز في القرآن والسنة في إثبات كرويه الأرض
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 15, 2009 12:12 am من طرف قاهرة الاحزان

» صورة وتعليق
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالخميس يوليو 30, 2009 12:19 am من طرف همسه حنين

» ليس من يتكلم عن الحب كمن يتالم من الحب
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالإثنين يونيو 01, 2009 2:53 am من طرف همسه حنين

» عنوان قلب
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالإثنين يونيو 01, 2009 2:45 am من طرف همسه حنين

» اقدم لكم برنامج الـ أنتي فايرس الأخف في العالمـ Kaspersky Anti-Virus Personal 6.0.2.621 / 7.0.0.124 Beta وبأصداره الأخير وعلى أكثر من سيرفر
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالأربعاء مايو 27, 2009 12:29 pm من طرف eng_mostafa

» وبأنفراد للمكتسح معمعه نقدم لكم فيديو تيستو TIESTO فى البرازيل وأقسم لك أنك لن تجده فى أى حته تانية وعلى سيرفر الميديا الصاروخى ومعمع بجد.
الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 19, 2009 2:25 am من طرف THE LOVER DRUDGER MMZ

التبادل الاعلاني

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 50 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 50 زائر

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 57 بتاريخ السبت سبتمبر 21, 2024 9:53 am

الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه

همسه حنين
    همسه حنين
    مشـــــــــــــرف
    مشـــــــــــــرف

الاوسمه : الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه 3h210

الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه Empty الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه

مُساهمة من طرف همسه حنين الجمعة أبريل 03, 2009 8:52 pm

[size=12]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا عـــــاوز أتكلم معــاكم فى حاجات كتير

(الحب ذاته امل والامل واقع فى الحياه)

تعالوا كلنا نتكلم عن معنى الجمله دى بصراحه وبدون مبالغه وكل واحد يقول وجهه نظره وانا معاكوا
    انا كتبت الجمله دى عشان اكيد كل واحد فينا عنده امل وبما ان فى امل يبقى اكيد فى حب معلش انا
    اللى خلانى اقول كده ان شفت ناس كتير واكيد انتم كمان سمعتم او شفتم بعض الناس بعد تجربه اولى
    من الحب يعتقد انه خلاص الدنيا وقفت ومفيش تانى حب لالالالالالا الحب موجود على طول وبعدين هيحب
    وينسى وهتعيش حياتك وبعدين فى حاجه اهم من ده كله الحب مش بس بين واحد وواحده لا لالالا الحب
    بيكون فى حاجه انت بتعملها وبتحبها او حب صديق او حب الوالدين وانا بصراااااحه مقتنع بالجمله دى جدااا

(نصيحه للمحبين الجدد والغير )

اى حد بيحب او هيحب يا ريت ميحاولش يعرف معنى الحب طبعا هتستغربوا صح
    لا تعرفوا ليه لان الحب بيضيع الاحساس بالحب فالافضل انك تسيها كده هتلاقى
    نفسك فى احساس جميل جداااااا بمعنى اكتر انك هتعرف معنى الحب هتبقى عامل بالظبط
    زى الطالب اللى بيذاكر عشان ينجح فى الاخر بمعنى تانى انك مثلا هتقول الحب داحساس ومشاعر
    وتضحيه وانى انا اعامل اللى بحبه بطريقه جميل فانت او انتى هتنفذ اللى انت بتقوله لكن لو سبتها
    كده بجد هتحس بالحب فعلا ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

[/size]

الوقت/التاريخ الآن هو السبت سبتمبر 21, 2024 11:52 am